اشتراک مطالب

۹۸ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

واگذاری 13.2 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری ملی ایران به مردم

به استناد سایت سرمایه گذاری دینا رییس سازمان خصوصی سازی از واگذاری ۱۳/۰۲ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری ملی ایران به عموم مردم از طریق بورس خبر داد . برای مشاهده جزئیات واگذاری 13.2 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری ملی ایران به مردم می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvalaw.com/web/news/view/202/واگذاری-13.2-درصد-از-سهام-شرکت-سرمایه-گذاری-ملی-ایران-به-مردم.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahel ramezani

اطلاعیه جدید سازمان امور مالیاتی در مورد ابلاغ الکترونیکی

به استناد سایت حقوق تجاری دینا با توجه به راه اندازی سامانه ابلاغ الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور، در صورتی که در این سامانه ثبت نام نکرده باشید از اول ماه آینده قادر به صدور قبض از سامانه مالیات بر درآمد حقوق نخواهید بود . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اطلاعیه جدید سازمان امور مالیاتی در مورد ابلاغ الکترونیکی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvalaw.com/web/news/view/201/اطلاعیه-جدید-سازمان-امور-مالیاتی-در-مورد-ابلاغ-الکترونیکی.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahel ramezani

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

به استناد سایت موضوعات حقوقی دینا بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند با استفاده از سامانه تامین اجتماعی به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به سوابق بیمه ای خود دسترسی پیدا کنند . بهتر است بیمه شدگان حتما در فواصل زمانی مشخص به منظور کسب اطمینان از واریز حق بیمه توسط کارفرما و جلوگیری از مشکلات احتمالی در هنگام بازنشستگی ، سوابق بیمه خود را مشاهده نمایند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

www.heyvalaw.com/web/articles/view/2048/مشاهده-سوابق-بیمه-تامین-اجتماعی.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahel ramezani

ایجاد دادگاه های آموزشی در کنار دانشکده های حقوق

به استناد سایت حقوقی دینا رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه پیشنهاد داد همان طور که در رشته‌های پزشکی در کنار دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهد فعالیت بیمارستان‌های آموزشی هستیم ، در رشته حقوق نیز در کنار هر دانشکده حقوق یک دادگاه آموزشی ایجاد شود . برای مشاهده جزئیات ایجاد دادگاه های آموزشی در کنار دانشکده های حقوق کلیک کنید :

 

www.heyvalaw.com/web/news/view/200/ایجاد-دادگاه-های-آموزشی-در-کنار-دانشکده-های-حقوق.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahel ramezani

توضیح مدیرعامل بورس در مورد دو شیفتی شدن بازار سهام

به استناد سایت سرمایه گذاری دینا این روزها بازار به دو شیفت صبح و بعد از ظهر تقسیم می شود و برخی معتقدند بازگشایی معاملات بخشی از نمادهای بازار بعد از اتمام معاملات رسمی روند معاملات را از عدالت دور می سازد و باید راهکار دیگری برای این موضوع پیدا کرد . برای مشاهده جزئیات توضیح مدیرعامل بورس در مورد دو شیفتی شدن بازار سهام می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvalaw.com/web/news/view/198/توضیح-مدیرعامل-بورس-در-مورد-دو-شیفتی-شدن-بازار-سهام.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahel ramezani

درج نماد شدن شاروم در فرابورس

به استناد سایت سرمایه گذاری دینا پتروشیمی ارومیه امروز 30 تیرماه در فرابورس ایران با نماد "شاروم" به عنوان دویست و یکمین نماد معاملاتی درج شد . برای مشاهده جزئیات درج نماد شدن شاروم در فرابورس می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvalaw.com/web/news/view/199/درج-نماد-شدن-شاروم-در-فرابورس.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahel ramezani

سامانه سوابق بیمه تامین اجتماعی tamin.ir

به استناد سایت حقوقی دینا سامانه بیمه تامین اجتماعی برای دسترسی آسان تر بیمه شدگان و کارفرمایان به خدمات سازمان تامین اجتماعی طراحی و راه اندازی شده است . برای ورود به این سامانه لازم است آدرس tamin.ir را در مرورگر اینترنتی خود جستجو کرده و خدمت مورد نظر خود را از قسمت میز خدمت انتخاب کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه سوابق بیمه تامین اجتماعی tamin.ir می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

www.heyvalaw.com/web/articles/view/2046/سامانه-سوابق-بیمه-تامین-اجتماعی-tamin.ir.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahel ramezani

مسئول پرداخت هزینه دادرسی کیفری

به استناد سایت آیین دادرسی دینا بر اساس قانون آیین دادرسی کیفری مسئول پرداخت هزینه های شکایت کیفری شاکی است اما بسیاری از هزینه ها را قوه قضایی پرداخت خواهد کرد از جمله : هزینه انتشار آگهی ، ایاب و ذهاب گواهان ، حق‏ الزحمه کارشناسان ، مترجمان و پزشکان و سایر اشخاصی که به تشخیص مقام قضائی احضار می شوند مگر اینکه این اقدامات بنا به درخواست شاکی باشد که موظف به پرداخت این هزینه ها می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسئول پرداخت هزینه دادرسی کیفری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

www.heyvalaw.com/web/articles/view/1842/مسئول-پرداخت-هزینه-دادرسی-کیفری.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahel ramezani

مصونیت در قانون

به استناد سایت آیین دادرسی دینا یکی از مصادیق موانع تعقیب دعوای عمومی بر طبق قانون ، مصونیت می باشد مصونیت ماهوی خود به دو دسته مصونیت پارلمانی و مصونیت سیاسی تقسیم می شود که مصونیت سیاسی اعم از مصونیت ماموران سیاسی و ماموران کنسولی است . منظور از مصونیت پارلمانی نیز ایمن بودن و مصون بودن نماینده مجلس از تعرض و تعقیب قضایی می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مصونیت در قانون می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

 

www.heyvalaw.com/web/articles/view/1843/مصونیت-در-قانون.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahel ramezani

لغو انحصار مجوز تاسیس کارگزاری بورسی

به استناد سایت سرمایه گذاری دینا رییس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد به مصوبات امروز هیات مقررات زدایی اشاره کرد و گفت : انحصار مجوز تاسیس کارگزاری بورسی لغو شد . برای مشاهده جزئیات لغو انحصار مجوز تاسیس کارگزاری بورسی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvalaw.com/web/news/view/197/لغو-انحصار-مجوز-تاسیس-کارگزاری-بورسی.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahel ramezani